Branding a redizajn webu s eshopom
Janka a Martina, ktoré stoja za značkou Esenciálne, ma oslovili, či by som im nepomohla s brandingom a redizajnom ich web stránky. Zároveň svoj blog ešte chceli doplniť aj o eshop. Logo, “základnú” rúžovú farbu a typ písma už mali a potrebovali dotvoriť zvyšok. Na začiatok som im navrhla farebnú paletu, ktorá slúžila ako odrazový mostík pre dizajn webu, ale i ďalších materiálov.
Pracujú s esenciálnymi olejmi a zároveň vo svojom eshope predávajú rôzne doplnky (stojany, flaštičky…). Základom je teda príroda a rôzne bylinky. Preto som im navrhla grafiku, ktorá v sebe nesie práve tieto prírodne prvky.
Sociálne siete
Facebook cover photo
Pre príspevky na Instagram (rady, tipy, citáty) boli vytvorené dva návrhy vychádzajúce z dvoch základných farieb – rúžová a biela. Samozrejme nemôžu chýbať bylinky na pozadí v striebornom prevedení. Nižšie vidíte aj ukážku s textom.
Pridaj komentár